El Comercio

Xosé Antón González Riaño, nuevo presidente de la Academia de la Llingua

Xosé Antón González Riaño, nuevo presidente de la Academia de la Llingua
  • Ana Cano abandona el cargo tras cuatro mandatos al frente de la institución

La Academia de la Llingua Asturiana se renueva. El profesor titular de la Universidad de Oviedo Xosé Antón González Riaño fue elegido ayer nuevo presidente de la institución. La directiva estará además compuesta por Marta Mori d’Arriba (vicepresidenta), Xosé Ramón Iglesias Cueva (secretario), Carme Muñiz Cachón (vicesecretaria) y Carlos Lastra López (tesorero).

La hasta ahora presidenta de la ALLA, Ana Cano, comunicó hace unas semanas su decisión de no repetir en el cargo tras cuatro mandatos al frente de la institución académica. «L’Academia de la Llingua Asturiana quier sorrayar y agradecer fondamente l’escomanáu llabor desendolcáu pola direición anterior nos ámbitos sociales y de normativización del idioma, al empar que da anuncia del so enfotu por siguir nuna xera qu’ha empobinar, ensin dulda, hacia’l llogru de la oficialidá».

Xosé Antón González Riaño (Viella, 1956) es profesor titular del departamento de Ciencias de la Educación de la Universidad de Oviedo. Entró a formar parte de la Academia de la Llingua Asturiana en 1987, de la que fue vicepresidente y responsable del programa de formación.

Recibe nuestras newsletters en tu email

Apúntate