Borrar

L'Academia de la Llingua ya Iniciativa pol Asturianu insisten na reconocencia oficial

Xosé Antón González Riaño ya Inaciu Galán presentaron esti informe, al tiempu que reclamaron la oficialidá

ELCOMERCIO.es

Jueves, 29 de enero 2015, 00:27

Necesitas ser suscriptor para acceder a esta funcionalidad.

Compartir

Iniciativa pol Asturianu y Academia de la Llingua reclamaron ayer la reconocencia d'oficialidá de la llingua asturiana pa correxir los incumplimientos y violaciones de derechos llingüísticos recoyíos nel informe de la Rede Europea d'Igualdá Llingüística, de la que forma parte la primera, de cara a la revisión periódica de universal del cumplimientu de los derechos humanos nel Estáu Español. Nel casu asturianu, recuéyense 25 casos de «discriminación».

El vicepresidente de l'Academia de la Llingua, Xosé Antón González Riaño, y el presidente d'Iniciativa pol Asturianu, Inaciu Galán, presentaron esti informe, al tiempu que reclamaron la oficialidá.

El testu, según esplicó Galán, recueye, en dellos casos como'l catalán, los incumplimientos y violaciones, mayoritariamente cometíos pola alministración española. «Pero nel casu de la llingua asturiana, l'asociación Iniciativa pol Asturianu recopiló más de 25 casos de discriminación nos caberos años, mayoritariamente cometíos per parte de l'alministración pública asturiana y alministraciones llocales».

Reporta un error en esta noticia

* Campos obligatorios