Borrar

L' Amuravela abarrota Cudillero

Un año más la Plaza de la Marina de Cudillero registró un lleno absoluto para escuchar el sermón de L'amuravela recitado por Cesáreo Marqués en pixueto

lidia álvarez

Lunes, 29 de junio 2015, 14:48

Un año más la Plaza de la Marina de Cudillero registró un lleno absoluto para escuchar el sermón de L'amuravela recitado por Cesáreo Marqués en pixueto.

«Al pequeñu Nicolás ¿nun Lu visti por el puablu?, que raru que nun viniera facer contigu un ritratu ¡debis ser el que li falta!», le preguntó Marqués a San Pedro, al que también le habló de Villa: «Lus casus de corrupción nun si caban nin quiriandu, si pensabamus que aqui en Asturias nos llibrabamus, saliu Villa con unas perras que dixu había heredau, lu que feixu foi blanquiar cuartus que si li apeganun».

«La que si entrou en la cárcil», proseguían los versos, «foi la Pantoja, miou Santu, pensaba quiba llibrar peru el xuez dixui ¡pa diantru! Ya nun entras por cantar, sinón por tar blanqueandu el diñeiru de Marbella que outrus tuviarun robandu».

Tampoco faltaron las menciones al nuevo gobierno popular de Cudillero. «A lo menus en el puablu paemi son las gavioutas las que nus tan gobernandu, ya ti cuntarei que fan daquí a diantru dun añu», señaló Marqués antes de anunciar que de momento no se retira.

En lo deportivo, felicitaciones al Sporting y al Oviedo, por sus respectivos ascensos, y al Barcelona por el triplete. «El que se quedou sin títulos foi el Madrí isti añu, ¡como la infanta Cristina que tamián i lu quitarun!».

Esta funcionalidad es exclusiva para suscriptores.

Reporta un error en esta noticia

* Campos obligatorios

elcomercio L' Amuravela abarrota Cudillero

L' Amuravela abarrota Cudillero