1982 sí fue mundial
Anda la cosa revuelta con el Mundial 2030 entre el equipo de gobierno municipal y la oposición. La alcaldesa dijo no a las pretensiones de ... la organización, va y anuncia: «Un mundial es caro. Ser mundial no tiene precio», y después habla de aportar 20 millones de euros a la remodelación de El Molinón, con Mundial o sin él. La oposición entiende que un Mundial es bueno para Gijón y presentan su plan cifrado en 30 millones. 'Que fácil ye xugar con les perres de los demás Danielín. Como se nota que nadie i'os pide responsabilidaes'.
¿Qué sucede abuela, no estás de acuerdo?
'Ni con unos ni con otros. Eso ye un pufu pa la ciudá. Si lo ficieran, y lo lograran, tan sólo diben a tener un campu preciosu pa dir 20 mil persones y una ciudá, al pasu que va, fecha una mierda. Mira, yo viví el Mundial 82 y, aunque nun entiendo ná de fúbol, pueo contate lo que fue aquello. Fue de risa por nun dicir de llorar. En El Molinón xugaron Alemania, Chile, Argelia y Austria, y a los que más quería ver la xente, como yera Alemania, dieron pena. Perdieron con Arxelia y ganaron a Austria, porque se dexaron. Los 40 mil del campu dixeron'ios de too y hasta fueron al hotel de la playa a tiraios güevos, lo que ios faltó a ellos.
Eso fue lo único que se vio de Xixón en toes les televisiones del mundu, eso sí que fue mundial. En cuanto a perres? Pueo dicite que a la FEF dieron'i 900 millones de pesetes y al Sporting igual y tocaron 20. Cómo será que diez años después sangraron a too Xixón pa poner los millones que necesitaben pa facese SAD porque en la caxa nun había ná.
Ya lo ves fíu, nun toi d'acuerdu con suvencionar a una empresa, que nun paga ni renta, con esa milloná en tiempos muy duros. Lo dicho, muy mal la Moriyón tanto con los anuncios que fizo, eso ye tocar les pelotes, y muy mal agora falando de dar 20 millones.
La oposición nun quier quedáse atrás y ahí tá un proyectu de 30 millones, o sea, muy mal tamién. Nun vos dais cuenta, ningún, de que lo que sí ye Mundial ye la fame que hay y arreglalo sí que merez cualquier suvención.'
¿Tienes una suscripción? Inicia sesión