Ultras
Creo que vamos todos camino de ello, unos más radicales que otros, pero «ultras», religiosos, económicos, deportivos o políticos.
Los ultras deportivos son aquellos que ... si les dan a elegir entre que su equipo gane la liga o que el rival desaparezca eligen lo segundo.
Del extremismo religioso, tenemos, por desgracia, cientos de ejemplos a diario en todo el mundo.
Y en cuanto al ultra, o extremista político, aquí ya no hay miramientos, al enemigo ni agua. Y sirve de todo, desde el insulto «gracioso», al desprecio más agresivo y brutal, llegando incluso a las manos, como ya se ha visto en algún parlamento.
'Cuéstame date la razón, Danielín, pero tengo que dátela. Un domingu d'estos paeciome que too Xixón taba pidiendo a gritos que'l Ovieu perdiera, porque cuando'i metieron el primer gol, los del bar de abaxo casi tiren el edificiu enteru con los bramíos que pegaron.
Nantes yera la ultra diereche o la extrema izquierda, agora paecen toos los más radicales del mundo. Ya nun interesa que los tuyos lo faigan bien, perdones'ioslo aunque lo faigan mal y lo único que quies ye que'l contrariu desaparezca.
Hables de los okupas y dicente que ye mentira, que ye un inventu¡ Y ca día cuesta más encontrar un pisu pa que unos rapazos recién casaos, o amontonaos, puean vivir tranquilos.
A esto añades que agora el que tien un pisu quier sacar tajá y nun'i valen 500€ al mes de renta, quier saca'i 1000 a la semana. Volvió la especulación fiu.
Sal esta guaja gallega obligando a los empresarios a que la xente trabaye menos y cobre más. Que tá muy bien, pero a ver como los convence. Cualquier día queremos cobrar sin ni siquiera dir a trabayar. Lo que dicía to güelu: «a los 70 años nun había que jubilase, había que empezar a trabayar y antes cobrando de'l Estao». Tamos contra el que tien les perres, no contra los fubolistas o cantamañanes millonarios, no, contra el empresariu. Bueno¡ fíxate la mierda que'icharon encima al Amancio cuando dio un porrón de millones pa la sanidá.
Comentes la vergüenza que significa tar perdonando tul día a ladrones y chorizos, políticos tamién, y táchente de chiflau porque yeren unos santos varones y nun ficieron ná. Incluso esti listu d'aquí, en vez de buscar trabayu pa la xente, arreglar algo, tan solo diz que ta sorprendíu de que nun'i dieran la anistía al Puidemón¡ Bueno fiu¡ voy dexate, voy dir a tramitar el casame con Blas, quiero pasar a la historia'
Anda abuela¡ después el que está como un 'porru', según tu, soy yo. ¿Cómo te vas a casar con el perru?
'Coses más rares se tan viendo. Voy ser la primera muyer que se casa c'ol perru, tamién quiero ser una «ultra». Pero nun te preocupes les joyes déxoteles pa ti, al Blas nun'i gusten na los collajos'
¿Tienes una suscripción? Inicia sesión